Monday 7 August 2017

Toyota Vellfire mahal? Sewa Aja

TOYOTA VELLFIRE merupakan edisi ‘sporty’minivan mewah yang dinaiktaraf dari Toyota Alphard dan dikeluarkan pada tahun 2006. Toyota Alphard yang menjadi ‘ayah’ kepada  dibangunkan pada tahun 2002 bagi memberi saingan kepada model dari Nissan iaitu Elgrand. Ya! Toyota telah berjaya dengan percubaan tersebut.

Ia menjadi suatu kegilaan di Jepun bagi memiliki koleksi minivan mewah. Di Malaysia, rata-rata menggilai Toyota Vellfire berbanding Toyota Alphard. Ia menjadi lambang prestige seseorang individu yang memakainya. Kebanyakan tokoh utama di Malaysia memilikinya. Antaranya adalah golongan kenamaan, menteri kabinet dan juga golongan artisan.

Jika dahulu ia hanyalah dogengan untuk kita dapat menaikinya, namun kini tidak lagi. Kami di KERETA SEWA VAN SEWA KELANTAN akan mereliasasikan impian anda untuk memandu gagah TOYOTA VELLFIRE pada harga mampu milik dan murah di dalam pasaran.



Rasai dan hayatinya sendiri dengan memandu TOYOTA VELLFIRE ke destinasi yang diimpikan oleh anda. Mana tahu dengan asbab merasai pengalaman ini, suatu hari nanti TOYOTA VELLFIRE ini mampu untuk dimiliki sebagai kenderaan persendirian anda. AMIN saya doakan.

Hubungi kami sekarang !!

Kereta Sewa Tanah Merah | Kereta Sewa Kelantan
.
πŸš— Kereta Sewa Van Sewa Tanah Merah
πŸ“ž 0167507788
πŸ“Ί www.keretasewatanahmerah.com
🏠 Lokasi bersebelahan Shell Belimbing dan Sekolah Belimbing Tanah Merah
πŸš’ List Kereta dan harga seperti di website Atas